fdsasa fdsasa .

fdsasa

کوله پشتی |خرید کوله پشتی | خرید اینترنتی کوله پشتی از نمایندگی دلسی در ایران

 

کوله پشتی دلسی مدل Tuileries

وجود طرح ها و سایز های مختلف و مناسب در تولید انواع کوله پشتی ها امروزه سبب شده تا علاوه بر دانش آموزان، دانشجویان و یا سایر افراد نیز گرایش بیشتری به خرید کوله پشتی پیدا کنند در میان انواع مختلف کوله پشتی، کوله پشتی دلسی مدل Tuileries یکی از محصولات برند دلسی است. امروزه یکی از محبوب ترین برند هایی که در زمینه تولید کیف، چمدان ، کوله پشتی فعالیت دارد برند دلسی است علاوه بر خصوصیات ظاهری ، خصوصیات فنی یک محصول از جمله مواردی است که می بایست در حین خرید مورد بررسی قرار بگیرد. توجه داشته باشید که یک کوله پشتی در عین ظاهری زیبا و شیک می بایست دارای فضایی مناسب برای قرار دادن انواع وسایل باشد و امکان حمل و نقل آن نیز به آسانی فراهم باشد. کوله پشتی دلسی مدل Tuileries دارای 600 گرم وزن و 19 لیترحجم خارجی است. کوله پشتی دلسی مدل Tuileries دارای یک جیب بزرگ اصلی داخلی و سه جیب بزرگ وکوچک خارجی است، که در بخش اصلی آن امکان قرار دادن وسایلی با اندازه بزرگ مانند لپ ‌تاپ وجود دارد. همچنین جیب خارجی که در جلوی کوله پشتی دلسی مدل Tuileries قرار دارد دارای فضای مخصوصی برای وسایل شخصی از قبیل ، دفترچه یادداشت، دسته کلید و... است. طراحی داخلی کوله پشتی دلسی مدل Tuileries این امکان را به شما می دهد تا وسایل خود را به صورت مرتب و تفکیکی داخل کوله پشتی قرار دهید. کوله پشتی دلسی مدل Tuileries ضمن دارا بودن 5 سال گارانتی بین المللی مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی خواهد بود. قفل TSA از دیگر امکاناتی است که شرکت دلسی برای کوله پشتی دلسی مدل Tuileries بکار برده است. در خصوص کاربرد قفل TSA لازم است بدانید که قفل TSAجدیدترین قفلی است که کلید آن دست پلیس اینترپل می باشد تا در صورت چک کردن کیف از نظر امنیتی در طول سفر صدمه ای به آن وارد نشود  

کوله پشتی دلسی مدل Omega

خرید کیف مدرسه و یا خرید کوله پشتی مناسب برای مدرسه یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها می باشد از این رو همه خانواده ها در خرید کوله پشتی و کیف از به دنبال برندی هستند که کوله از امکانات خوبی برخوردار باشد. دلسی-کوله-پشتی-omega-مشکی اما متاسفانه برخی به دلیل عدم اطلاع از انتخاب کیف مناسب به سراغ کوله ها و کیف های با جنس بی کیفیت می روند که پس از مدت کوتاهی از خرید و استفاده از آن دچار پشیمانی می شوند.   یک کیف و یا کوله پشتی مناسب در عین داشتن زیبایی ظاهری می بایست از دیگر ویزگی هایی نظیر حجم و وزن مناسب، جنس مستحکم و ... برخوردار باشد. کوله پشتی دلسی مدل Omega که نام دیگر آن کوله لپ تاپ است از نوعی پارچه به نام پلی استر ساخته شده است. وزن کوله پشتی دلسی مدل Omega 800 گرم و حجم داخلی آن 26 لیتر می باشد. برای کوله پشتی دلسی مدل Omega یک جیب بزرگ اصلی داخلی و سه جیب بزرگ و کوچک خارجی طراحی شده است، که در بخش اصلی آن امکان قرار دادن وسایلی با اندازه بزرگ مانند لپ ‌تاپ تا سایز 15 اینچ وجود دارد. همچنین در داخل جیب خارجی آن قسمت مشخصی برای قرار دادن لوازم شخصی نظیر دسته کلید ،دفترچه یادداشت و ... تعبیه شده است که از به هم ریختگی این وسایل جلوگیری می‌کند. همچنین لازم است بدانید که در داخل بندهای دوشی کوله پشتی دلسی مدل Omega برای کاهش فشارحاصل از سنگینی وزن وسایل پدهای نرمی  مورد استفاده قرار گرفته است.   برای داشتن کوله پشتی مطمئن باید در هنگام خرید علاوه بر راحت بودن کوله پشتی به گنجایش آن نیز توجه کنید که متناسب با میزان وسایل شما باشد. هم‌چنین کوله پشتی با کیفیت دارای طراحی مناسب و جنسی مرغوب بوده و در زمان استفاده موجب تعریق زیاد ناحیه کمر نمی‌شود و می‌توان در طولانی مدت آنرا استفاده کرد. مورد دیگری که باید در انتخاب کوله پشتی به آن دقت نمود دوخت آن است.  دوخت کوله پشتی باید ظریف و محکم باشد تا علاوه بر زیبایی، استحکام مناسب را نیز به آن بدهد. اندازه کوله پشتی نیز باید مناسب با شخص در نظر گرفته شود و کوچکتر یا بزرگتر نباشد چون در این صورت به شانه‌ها و ناحیه کمر فشار زیادی وارد خواهد شد.

 

کوله پشتی دلسی مدل legere

  این کوله پشتی در سایز متوسط طراحی شده تا بتواند وسایل بیشتری را در خود جای دهد، بدون آن‌که فضای زیادی بگیرد و برای شما دست‌وپا گیر باشد. اندازه‌ی طول و عرض و ارتفاع این کوله پشتی 19×36×42 سانتی‌متر طراحی شده و فضایی معادل با 29 لیتر را اشغال می‌کند.   کوله پشتی دلسی مدل legere  در رنگ آرامش‌بخش، تسکین‌دهنده و باطراوت آبی تولید شده است. برای امکان استفاده‌ی طولانی مدت از این کوله پشتی، وزن آن کنترل شده و کم درنظر گرفته شده است. وزن این کوله پشتی 0.7 کیلوگرم است. شما می‌توانید لپ تاپ خود را با کوله پشتی دلسی مدل legere سایز متوسط رنگ آبی، حمل کنید. لپ تاپی با سایز 15.6 اینچ را می‌توانید در این کوله پشتی بگذارید. تعداد تبله کوله پشتی دلسی مدل legere سایز متوسط رنگ آبی یک تبله است. این کوله پشتی دارای 3 سال ضمانت جهانی است. امکان خرید کوله پشتی دلسی مدل legere سایز متوسط رنگ آبی، بصورت آنلاین از ایران دلسی برای شما وجود دارد. با خرید اینترنتی، محصول بدون هزینه‌ی جابجایی برای شما ارسال می‌شود و در صورت نارضایتی از خرید برای شما تا 7 روز امکان عودت کالا وجود دارد.  

کوله پشتی دلسی مدل Bellecour

کوله پشتی به علت راحت‌تر بودن حمل آن نسبت به سایر کیف‌ها، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که کوله پشتی استاندارد نباشد در طولانی مدت باعث مشکلات زیادی برای کاربر خواهد شد.   در کوله پشتی‌های طبی و استاندارد طراحی به گونه‌ای صورت گرفته که فشاری به ناحیه کمر و شانه‌ها وارد نشود و وزن کوله پشتی به طور مساوی روی هر شانه تقسیم گردد و به این صورت حمل آن برای کاربر راحت باشد. به منظور داشتن انتخاب مناسب و با اطمینان برای کوله پشتی، ما محصولات دلسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه گزینه بسیار مناسبی است و دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد و مورد نیاز کاربر است. شما میتوانید در سایت دلسی از ویژگی‌های کوله پشتی دلسی مدل Bellecour  سایز متوسط رنگ سیاه  به طور کامل مطلع شده و  با اطمینان خاطر خرید کوله پشتی خود را انجام دهید.

 

ابعاد مختلف کیف لپ تاپ

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی پیش از خرید لپ‌تاپ به آن توجه داشت، تطابق اندازه‌ی لپ‌تاپ با کیف است. منظور از ابعاد کیف لپ‌تاپ در این‌جا اندازه‌ی محفظه‌ای ست که برای قراردادن لپ تاپ در کیف تعبیه شده. ابعاد لپ‌تاپ‌ها معمولاً بین 13 تا 17 اینچ است و کیف‌های لپ‌تاپ متناسب با این ابعاد طراحی می‌شوند. انتخاب کیف لپ‌تاپی با اندازه‌ی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از لپ‌تاپ نه‌تنها احتمال آسیب‌دیدن دستگاه را بیشتر می‌کند، بلکه حمل آن را نیز دشوار می‌کند. علاوه بر ابعاد محفظه‌ی مختص لپ‌تاپ، لازم است تا کلیت اندازه‌ی کیف نیز مورد توجه قرار گیرد. گنجایش کیف به‌طور کلی با واحد لیتر سنجیده می‌شود و گنجایش معمول کیف‌های لپ تاپ بین 10 تا 20 لیتر است. انتخاب کیفی با گنجایش بیش از نیاز باعث تحمیل وزن اضافه هنگام حمل آن می‌شود و به‌همین سبب است که توصیه می‌شود تا پیش از خرید کیف لپ‌تاپ هدف از خرید آن به دقت تعیین شده و ابعاد و گنجایش آن مورد توجه قرار گیرد. همان‌طور که گفته شد بسیاری از انواع کیف لپ‌تاپ علاوه بر امکان جابه‌جاکردن لپ‌تاپ امکان جای‌دادن دیگر وسایل را نیز برای کاربر فراهم می‌سازند. هر چه تعداد تبله‌ها بیشتر باشد، می‌توان وسایل بیشتری را در کیف جای داد. بیشتر کیف‌های لپ‌تاپ شرکت دلسی یک تا سه تبله هستند. هنگام انتخاب خرید اینترنتی کیف لپ تاپ از ایران دلسی می‌توان در قسمت کتگوری جست‌وجوی را با توجه به سایز مورد نظر فیلتر کرد تا تنها کیف‌های لپ‌تاپی مشاهده شوند که مطابق اندازه‌ی مورد نظر هستند.

جنس انواع کیف لپ‌تاپ

کیف لپ تاپ با استفاده از پارچه‌های مختلفی مانند برزنت، چرم، پلی‌استر، فوم و ... ساخته می‌شوند. کیف‌های دلسی معمولاً از جنس پلی‌استر یا پلی‌آمید هستند و استحکام آن‌ها بسته به تراکم یا دنیر پارچه دارای تنوع است. هرچه دنیر پارچه‌ی مورد استفاده برای ساخت کیف لپ‌تاپ بیشتر باشد، استحکام آن نیز بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن نیز به‌تبع بالاتر. در طراحی برخی از کیف‌های دلسی از روکش تفلون نیز استفاده شده که باعث می‌شود کیف ضد آب و ضد لک شود.

وزن کیف لپ‌تاپ

وزن کیف لپ‌تاپ از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت. برخی از انواع کیف لپ‌تاپ آن‌قدر سنگین‌ اند که حمل آن‌ها بدون لپ‌تاپ هم دشوار است! انتخاب کیفی با گنجایش و تعداد تبله‌ی بیش از نیاز نیز وزنی اضافه را هنگام حمل به کاربر تحمیل می‌کند و به‌همین دلیل بهتر آن است که کیف لپ‌تاپی با گنجایش بیش از نیاز انتخاب و خریداری نشود. کیف‌های لپ تاپ دلسی بسیار سبک طراحی شده‌اند و معمولاً وزن آن‌ها کمتر از یک کیلوگرم است. وزن کم این کیف‌ها در کنار طراحی مهندسی‌شده‌ باعث می‌شود تا حداقل فشار به دست یا شانه وارد شود.

امکانات ویژه‌ی کیف‌های لپ‌تاپ دلسی

برخی از مدل‌های کیف لپ‌تاپ دلسی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل  نصب روی دسته‌ی چمدان یا کیف بیزنسی دلسی باشند تا حمل آن‌ها در سفرها بسیار آسان‌تر شود. برخی از کیف‌های لپ‌تاپ دلسی علاوه بر این دارای جیبی برای قراردادن کارت‌های آراف‌ آی ‌دی یا موبایل هستند، تا با استفاده از آن‌ها مانع سرقت اطلاعات شخصی کاربر شد. بیشتر انواع کیف لپ تاپ دلسی قابل شست‌وشو با دست هستند و می‌توان به‌سادگی آن‌ها را با استفاده از آب و کف و یک برس نرم شست‌وشو داده و تمیز کرد. گذشته از تمامی این موارد انواع کیف لپ تاپ دلسی دارای گارانتی بین‌المللی هستند و امکان بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این شرکت در تمامی کشورهایی که دارای نمایندگی شرکت دلسی هستند وجود دارد. برای پیداکردن کیف لپ‌تاپ با توجه به نیازهای مختلف در سایت ایران دلسی، می‌توان در قسمت فیلتر دسته‌بندی مربوط به کیف لپ‌تاپ، سایز، رنگ، تعداد تبله‌ها و حدود قیمت را فیلتر کرد تا جست‌وجو آسان‌تر شود و تنها کیف‌هایی نشان داده شوند که با فاکتورهای انتخاب‌شده تطابق دارند.  

کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis

در خرید لپ تاپ بدون شک انتخاب یک کیف مناسب برای حمل و نقل لپ‌تاپ مستلزم آگاهی از خصوصیاتی است. که یک کیف لپ‌تاپ استاندارد بایستی از آن‌ها برخوردار باشد. کیف-دستی-لپ-تاپ-دلسی-مدل-parvis توجه کردن به شکل ظاهری و قیمت پایین لپ‌تاپ و قیمت کوله پشتی و در نظر نداشتن استانداردهای لازم ممکن است لپ‌تاپ، که دستگاهی نسبتاً گران‌قیمت است، را در معرض آسیب قرار داده و هزینه‌هایی بیشتر از هزینه‌ی خرید کیف لپ‌تاپ مناسب را به شما تحمیل کند. شرکت دلسی از جمله شرکت‌ های پیشرو در تولید انواع کیف لپ‌تاپ‌ استاندارد، با بیش از 70 سال سابقه است. کیف‌ها و کوله‌ پشتی‌ های لپ‌تاپ این برند همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر حداکثر محافظت از لپ‌تاپ، حمل  و نقل این دستگاه و دیگر وسایل جانبی آن را بسیار آسان‌تر کنند.کیف لپتاپ دلسی مدل Parvis نمونه‌ای از کیف‌های لپ‌تاپ ساخت این شرکت است که در ادامه قصد داریم به مشخصات و امکانات آن بپردازیم. این مدل کیف لپ‌تاپ دلسی 15.6 اینچی بوده و بیشتر برای لپ‌تاپ‌های 15 اینچی مناسب است. ابعاد خارجی این محصول 3*41*9 سانتی‌متر، حجم خارجی آن 11 لیتر و وزنش تنها 0.5 کیلوگرم است. کیف لپ‌تاپ مدل Parvis یک تبله دارد و علاوه بر آن دارای طراحی داخلی مهندسی‌ شده‌ای است که فضا های متنوعی را برای قرار دادن وسایل مختلفی مانند خودکار، انواع کارت، هندزفری و البته لوازم جانبی لپ‌تاپ در نظر گرفته است. این محصول با وزن بسیار کم خود امکان جابه‌جایی آسان لپ‌تاپ را برای شما فراهم می‌سازد. علاوه بر این بند مخصوص حمل کیف با شانه نیز در تسهیل حمل و نقل لپ‌تاپ، برای افرادی که عادت به استفاده از ساک دستی لپ‌تاپ ندارند، بسیار مؤثر است. گذشته از تمامی این موارد استفاده از پارچه‌ی Polyester-Polyamid که می‌توان گفت از جمله بهترین الیاف برای ساخت کیف‌های مستحکم و مقاوم نسبت به فشار، رطوبت و حرارت هستند، با کلیک بر روی لینک می توانید تا سایر طرح های این محصول را نیز مشاهده کنید.  

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۶:۳۲ توسط:fdsasa موضوع: نظرات (0)