fdsasa fdsasa .

fdsasa

گوسفند افشاری

فروش بره افشاری در تهران

فروش بره افشاری در تهران ، این نوع از گوسفندان، دارای سرعت رشد بالایی هستند به طوری که در ردیف گوسفندان گوشتی و لری بختیاری و ماکویی قرار گرفته اند. در ضمن دارای شیر پر چرب و با کیفیتی هستند که برای تهیه لبنیات مورد استفاده قرار می گیرند، به همین خاطر در دسته گوسفندان گوشتی - شیری قرار می گیرند. در ضمن یکی دیگر از ویژگی های این گوسفندان سازگاری با شرایط آب و هوایی سردسیر، نسبت بالای دو قلوزایی، قدرت بالای کوهپیمایی و مقاومت در برابر امراض و انواع انگل ها می باشد. ما توانسته ایم با گردآوری برترین نژادهای بره و گوسفند به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش بره افشاری در تهران شناخته شویم. برای سفارش می توانید از طریق شماره های مندرج در آگهی با ما تماس بگیرید.


مرکز بره افشاری در تهران

مرکز بره افشاری در تهران ، از خصوصیات ظاهری گوسفندان افشاری در نوع بالغ آن، می توان به رنگ قهوه ای روشن تا تیره اشاره کرد، البته بره های افشاری در هنگام تولد، قهوه ای متمایل به سیاه بوده و با افزایش سن، رنگ بدن آنها روشن تر می شود. گوش های این نژاد بزرگ و افتاده بوده و در برخی موارد گوسفندان نیم گوش و بی گوش نیز دیده می شود. در گوسفندان افشاری، دنبه حالت سفره ای و یا به عبارتی پهن می باشد. گوسفندان افشاری جز گوسفندان سنگین دنبه به شمار می روند. بره های افشاری در هنگام بلوغ قد بلندی پیدا می کنند و دست و پای ظریفی دارند تا بتوانند در مناطق کوهستانی به راحتی راهپیمایی نمایند. از آنجایی که خرید و فروش بره افشاری در کشور رو به افزایش است، باید برای خرید به مراکز معتبر مراجعه کنید، این مرکز دامپروری توانسته است با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه پرورش و فرو ش انواع بره و گوسفند، سطح وسیعی از نیاز جامعه را به بره افشاری در کلان شهر تهران برآورده سازد. برای ثبت سفارش و ارتباط با مرکز بره افشاری در تهران با کارشناسان ما تماس گرفته تا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.


فروش بره قزل افشار در تهران

فروش بره قزل افشار در تهران ، یکی از واریته های بره افشاری، واریته قزل افشار می باشد. این واریته دارای سری بزرگتر، پشم های ضخیم تر و کم پشت تر نسبت به نژاد اصلی خود می باشد. در ضمن این واریته نسبت به نژاد اصلی دارای وزنی سنگین تر، می باشد. دارای رنگ موی قهوه ای تیره متمایل به سیاه بوده در ضمن دنبالچه آن قلبی شکل است که اشباع از چربی می باشد. برای پروارگران بره، خرید بره از مراکز معتبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عواملی مانند سرعت رشد و همچنین ضریب بالای تبدیل خوراکی، عواملی هستند که در میزان سودآوری مراکز پرواربندی نقش مهمی ایفا می کند. این مرکز فروش بره قزل افشار با ارائه مشاوره های تخصصی در خصوص بره قزل افشار، شما را در خرید بره قزل افشار مناسب راهنمایی خواهد کرد.


قیمت بره قزل افشار در تهران

قیمت بره قزل افشار در تهران ، قیمت بره قزل افشار تحت تاثیر چندین عامل، روزانه در حال نوسان است. به طوری که برخی عوامل قیمت روز را کاهش و برخی عوامل دیگر قیمت روز را افزایش می دهند. سن و وزن بره های قزل افشار نیز در قیمت آن ها موثر است. باید بدانید برخی مراکز با فروش بره قزل افشار با قیمتی بسیار پایین اقدام به فروش انواع دام های بیمار کرده و از عدم آگاهی افراد سوء استفاده می کنند. از آنجا که قیمت دام روزانه تغییر می کند لازم است برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت بره قزل افشار در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.


قیمت بره افشاری در تهران


قیمت بره افشاری در تهران ، این مرکز فروش دام زنده، به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیران می باشد. تنها با یک تماس، دام زنده همراه با قصاب رایگان و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می شود. ما با تنوع گوسفند و بره های زنده توانسته ایم نیازهای بسیاری از مشتریان را به نحو احسنت برآورده کنیم. در ضمن برای آنکه خریدی مطمعن داشته باشید باید از ویژگی های ظاهری گوسفند و بره مورد نظر خود آگاهی داشته باشید چرا که برخی مراکز غیر قانونی، گوسفندهای دیگری را با نام نژاد معتبر به فروش می رسانند. برای اطلاع از قیمت بره افشاری در تهران لازم است با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش میش افشاری در تهران


فروش میش افشاری در تهران ، به طور کلی گوسفندان افشاری به دلیل برخورداری از گوشت و پشم خوب در گروه پر فروش ترین نوع گوسفندان در کشور ایران به شمار می روند. پشم این گوسفندان به قدری خوب است که در صنایع قالی بافی از آنها استفاده می شود، کیفیت گوشتش نیز زبانزد عام و خاص است. از ویژگی های ظاهری میش افشاری این است که دارای گردنی دراز بوده و فاقد شاخ می باشند و بینی میش افشاری بدون انحنا و یا دارای کمی انحنا می باشد. چنانچه قصد خرید میش افشاری را دارید می توانید با این دامداری تماس بگیرید. این مرکز فروش میش افشاری، جز بزرگ ترین مراکز دام و فروش گوسفند زنده در تهران محسوب می شود. در ضمن از خدمات دیگر این دامداری ارسال رایگان قصاب به تمام نقاط تهران بوده و از همه مهم تر زیر نظر سازمان وزارت بهداشت به فعالیت می پردازد و تا کنون هیچ شکایتی مبنی بر عدم رعایت بهداشت و یا فروش گوسفند بیمار و نامرغوب گزارش نشده است.


فروش بره ماده افشاری در تهران


فروش بره ماده افشاری در تهران ، برای اینکه بره سالم را از بره نا سالم تشخیص دهید باید به میزان اشتهای دام، وضعیت نوشخوار دام، میزان تحرک، شکل پوشش خارجی، فرم گوش، چشم، بینی و درجه حرارت دام توجه کافی داشته باشید. جالب است بدانید بره ها در عین حال که جثه کوچکتر و وزن پایین تری دارند قیمت فروش بالاتری خواهند داشت. قیمت گوسفند زنده به صورت سراسری اعلام می شود و اختلاف قیمت در مراکز مختلف در حد چند هزار تومان است. واسطه ها عامل دیگر این تفاوت قیمت ها هستند، شما میتوانید با خرید بره زنده به صورت مستقیم از مراکز معتبر، خریدی مقرون به صرفه و مطمعن داشته باشید. این مرکز دامداری با فروش بره ماده افشاری در تهران آماده ارسال به تمامی مناطق به صورت شبانه روزی می باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۰۶ توسط:fdsasa موضوع: نظرات (0)