fdsasa fdsasa .

fdsasa

پدل شیفتر سراتو (دنده های پشت فرمان)

 

پدل شیفتر سراتو (دنده های پشت فرمان)

تصور روزی که گیربکس های دستی نیز دقیقاً مانند فلاپی دیسک های کامپیوترها از رده خارج شده و به تاریخ پیوسته اند اصلاً دور از انتظار نیست. همزمان با پیشرفت و توسعه دانش و فناوری،گیربکس های خودکار نیز پیشرفت کرده اند، نقاط ضعفشان برطرف شده و بر نقاط قوت آن ها اضافه شده است. گیربکس های خودکار امروزی دو نوع مختلف DCT و CVT هستند. CVT ها با وجود این که از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردارند بسیار ساده و در عین حال دارای کارایی زیادی می باشند. عیب CVT ها این است که تعویض دنده در این نوع از گیربکس های اتوماتیک در دور موتور بخصوصی انجام می شود این عیب باعث شده که سادگی CVT ها خسته کننده بشود. برای رفع این عیب بعضی از کمپانی های خودروسازی امکان تعویض دستی دنده را هم به همراه CVT در اختیار راننده قرار داده اند که توسط اهرم های پشت فرمان انجام خواهد شد و اهرم های مذکورPaddle Shifter نامیده شده اند. اکنون با پدل شیفتر سراتو قادر هستید در دور موتور دلخواهتان تعویض دنده انجام دهید. همانطور که بیان شد نوع دوم گیربکس های خودکار، DCT می باشد. عملکرد گیربکس های DCT شباهت زیادی به گیربکس های دستی دارد. اگر گیربکس DCT مجهز به پدل شیفتر در وضعیت “دستی” (یا منیوال) گذاشته شود دقیقاً مانند گیربکس دستی معمولی کار خواهد کرد. خرید-سنسور-360-درجه-سراتوبا-بالاترین-کیفیت

فواید استفاده از پدل شیفتر سراتو

راننده مجبور می شود دست هایش را بصورت صحیح بر روی فرمان به حالت ساعت 10:10 قرار دهد. که این کار باعث تسلط بیشتر راننده بر فرمان و افزایش ایمنی خودش و سرنشینان می شود. اهرم تعویض دنده حذف خواهد شد و کنسول وسط خالی می شود. بنابراین فضای بیشتری برای تعبیه دکمه های کنترلی الکترونیکی ایجاد می شود. که این خلوت شدن موجب زیبایی نیز می شود.

تاریخچه خودرو سراتو

تولید خودرو سراتو یا به انگلیسی Cerato از سال ۲۰۰۳ آغاز شده است که طراحی‌اش از نوع جلو- محور جلو است و مدل‌های سدان و کوپه تولید و عرضه می‌شود. ماشین سراتو در سه نسل تولید شده‌، که در ایران، سایپا، نسل دوم آن را مونتاژ و در دو نوع دستی ۱۶۰۰و اتومات ۲۰۰۰ عرضه می‌کند. خودروی سراتو که سایپا ارائه می‌کند دارای معایبی از قبیل، کابین بی‌کیفیت، رنگ‌آمیزی بد، سواری خشک و عدم وجود سیستم کنترل کشش و پایداری آن می‌باشد. سراتو به عنوان خودروی یگان‌های راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی انتخاب شده است. در ادامه به توضیح سیستم رادار نقطه کور سراتو می پردازیم.

سیستم رادار نقطه کور سراتو BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

سیستمی که اخیراً کمپانی ولوو ارائه کرده و آن را رادار نقطه کور نامیده برای افزایش ایمنی خودروها بسیار کارایی دارد. مکان هایی در اطراف اتومبیل که راننده به آن ها اشراف و دید کامل نداشته باشد که معمولاً در پشت اتومبیل قرار دارند نقاط کور نامیده می شوند. بسیاری از برخوردها نیز در همین نقاط کور ایجاد می شوند. در این سیستم در گوشه های عقب ماشین، راداری نصب می شود که بتواند نقاط کور را تشخیص دهد. روش کار بدین صورت می باشد که وقتی هر نوع مانعی، وارد حوزه رادار بشود (5/9 متر در 3 متر) سیستم رادار نقطه کور سراتو ، مانع را تشخیص خواهد داد و به راننده هشدار می دهد. هشدار دهنده این سیستم نیز یک چراغ مثلثی زرد در کنار آینه بغل ماشین است. وقتی هم که یک ماشین دیگر به حوزه نقطه کور وارد شود چراغ روی آینه بغل روی حالت چشمک زن قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب اعلام هشدار به راننده انجام می شود تا بداند که خودرویی درحال نزدیک شدن به او است.

فواید رادار نقطه کور سراتو

رادار نقطه کور اطلاعاتی در اختیار راننده می‌گذارد که مزایای آن عبارت‌اند از: سهولت تغییر مسیر و جابجایی بین لاین ها با استفاده از رادار نقطه کور سراتو ، تسهیل تصمیم‌گیری با وجود این که در رانندگی در بسیاری از اوقات، تصمیم‌گیری دشوار می‌شود، فراهم کردن دید کافی در نقاط کور (اطلاعات کافی)، آگاه شدن از وجود خودروها و سایر اشیاء در اطراف اتومبیل، کارساز در جلوگیری از بسیاری از برخوردها و تصادفات، کاهش قابل‌توجه خطرات برای خودرو. برخی از اتومبیل‌ها نیز طراحی بسیار خوبی دارند و یکی از عیب‌های طراحی آن‌ها نقاط کور هستند. در چنین وضعیتی که طراحی یک خودرو، مطابق میل شما می‌باشد اما نقاط کور آن جزء معایب خودرو است، اگر دارای رادار نقطه کور سراتو باشد یا رادار را بعداً روی آن نصب کنید مشکل نقاط کور مرتفع خواهد شد و می‌توانید از طراحی خودروی مورد نظرتان لذت ببرید.

خرید-پدل-شیفتر-سراتو-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت دوربین 360 درجه سراتو

اگر می خواهید تصویر کاملی از اطراف ماشین را همواره ببینید باید آپشن دوربین 360 درجه سراتو را بر روی اتومبیل خود نصب کنید. درواقع این تکنولوژی باعث پیشرفت فناوری دوربین‌های کمکی در ماشین ها شده است. این آپشن، امکانات زیادی را برای استفاده راننده ایجاد کرده است. در سیستم دوربین 360 درجه سراتو از نرم‌افزاری برای پردازش اطلاعات بدست آمده از دوربین‌ها و سنسورها استفاده می‌شود که این نرم‌افزار در کامپیوتر مرکزی قرار دارد و پس از انجام پردازش، تصویر 360 درجه نهایی ساخته می‌شود. وقتی راننده این آپشن را در ماشین در اختیار داشته باشد کنترل کامل‌تری روی خودرو خواهد داشت و عملیات پارک کردن به ویژه در فضای کم را نیز تسهیل می‌کند.

خرید دوربین 360 درجه سراتو | نصب دوربین 360 درجه سراتو

می‌توانید به راحتی، تمامی بررسی‌های لازم را در سایت گندم کار دی وی دی انجام دهید و مشخصات انواع آپشن‌ها را مقایسه نموده، آپشن مورد نظر خود را خریداری کنید. بنابراین پس از انجام بررسی‌های مورد نظرتان اگر مصمم به خرید دوربین 360 درجه سراتو شدید، تردیدی به خود راه ندهید خریدتان را از سایت گندم کار دی وی دی انجام دهید. جای هیچ‌گونه تردید و نگرانی نیست گندم کار دی وی دی طی سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه فروش و نصب انواع خدمات جانبی برای انواع متفاوت خودروها به این نتیجه رسیده که اعتماد و رضایت مشتری از تمام موارد دیگر بااهمیت‌تر می‌باشد و با ارائه کالای باکیفیت و همچنین خدمات درخور مشتری، به دنبال کسب رضایت و اعتماد شما می‌باشد. بنابراین با خاطری آسوده خرید کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۵۶ توسط:fdsasa موضوع: نظرات (0)