fdsasa fdsasa .

fdsasa

خرید خانه در استانبول

قیمت خانه در استانبول با توجه به موقعیت جغرافیایی، متراژ، نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی و موارد دیگر متغیر است.
ولی ما سعی کرده‌ایم در این مطلب نگاه کلی به محلات ومناطق مختلف استانبول داشته باشیم.و میانگین قیمت برای شما ارائه دهیم.شهر استانبول از 39 ایلچه یا منطقه تشکیل شده است .اگر قصد خرید خانه در ترکیه را دارید با ما همراه باشید:

مناسب‌ترین و ارزانترین منازل مسکونی شهر استانبول در ایلچه‌های اسنیورت و آرناووت کوی قرار گرفته‌اند.در این ایلچه‌ها بیشتر بناهای مسکونی نوساز بوده ودر کل این ایلچه‌ها بافت جدید شهری محسوب می‌شوند.دلیل پایین بودن قیمت خانه در این مناطق دوری از مرکز شهر است.

خرید خانه ارزان قیمت در استانبول
ایلچه‌هایی که تقریبا چسبیده به این مناطق هستند، بیلیک دوزو ، سیلیوری ، بویوک چکمه‌جه و سانجاق تپه است .
فقط بیلیک دوزو نسبت به ایلچه‌هایی که نام بردیم خیلی زیباتر و شیک‌تر می‌باشد.بیلیک دوزو نسبت به ایلچه‌های دیگر از پلن منظم‌تری برخوردار است و بیشتر سطح متوسط و متوسط به بالای جامعه در این ایلچه زندگی می‌کنند.قیمت خانه در بیلیک دوزو بسیار مناسب بوده و جزء مناطقی‌ست که میتوان سرمایه گذاری مطمئنی انجام داد.

گرانترین خانه‌ها در استانبول

خانه‌های گران قیمت استانبول در بشیکتاش، شیشلی، باکرکوی، کادی کوی، اسکودار، ساریر قرار گرفته است.ولی گرانترین خانه‌ها در بشیکتاش، شیشلی و ساریر قرار گرفته است.
در بشیکتاش قیمت خانه‌های مسکونی تا 35 میلیون لیر هم می‌رسد.ما در این یادداشت سعی بر آن داریم دقیقترین اطلاعات درباره قیمت خرید خانه در ترکیه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه را در اختیار شما بگذاریم.
اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید باید بدانید که گرانترین و بزرگترین شهر ترکیه استانبول است و امروزه به دلیل پتانسیل بالا به یکی از شهر های گران دنیا تبدیل شده است و در لیست Global Property Guide در بین ۹۴ شهر دنیا در مقام ۳۹ قرار دارد. قیمت ملک در شهر های مختلف ترکیه خصوصا استانبول بدین شکل است:میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در استانبول متری ۸٫۲۲۳ لیر است. گرانترین منطقه ی استانبول بشیکتاش با حداقل متری ۱۰.۶۱۳ لیر و در منطقه ی بشیکتاش گرانترین محله Bebek با میانگین قیمت متری ۵۵.۴۳۰ لیر است در واقع Bebek گرانترین نقطه ی ترکیه هم محسوب می شود که در بخش اروپایی استانبول در کنار تنگه ی بسفر قرار دارد.میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه ی فاتیح که یکی از مراکز ایرانیان و شامل منطقه های تاریخی و توریستی و تجاری از جمله آکسارای است متری ۷٫۲۶۵ لیر می باشد. (بناهای این منطقه عموما قدیمی و کهنه ساز می باشد )
میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه ی بیلیکدوزو استانبول که یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در حوزه ملک در ترکیه به شمار می آید متری ۴٫۴۲۱ لیر می باشد. این منطقه در حالی که دارای قیمت مناسب است دارای امکانات پیشرفته شهری و زیباهایی منحصر به فرد می باشد.
میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه متری ۶٫۱۰۵ لیر و گرانترین منطقه ی آنکارا Çankaya با متری ۹٫۷۱۶باشد.
متوسط قیمت در ازمیر متری ۷٫۳۳۱ لیر و منطقه ی چشمه با ۹۵۶۲ لیر در صدر جدول قیمت مسکن قرار دارد.
متوسط قیمت هر متر مربع در آنتالیا ۵۱۰۱ لیر و گرانترین منطقه در این شهر کونیآلتی با قیمت ۷۲۱۴ لیر است.در زمان بروزرسانی این مطلب هر TL ( لیر ) حدود ۲۹۰۰ تومان است.
قیمت ها مربوط به آپارتمان های معمولی با عمر متوسط می باشد و قیمت آپارتمانهای نوساز یا دارای امکانات رفاهی نظیر استخر و … ۲۵% تا ۵۰% گرانتر می باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۲۳ توسط:fdsasa موضوع: نظرات (0)