fdsasa fdsasa .

fdsasa

شنوایی سنجی در شیراز

 خود را به خوبی امتحان کنید و راه هایی برای درمان آن پیدا کنید . مشکلات در حوزه ی شنوایی می تواند مربوط به نقص های مادرزادی از نوزادی وجود داشته باشد یا می تواند در اثر شنیدن صداهایی ناهنجار و بسیار بلند به وجود آمده باشد . به همین علت توصیه می شود تا برای مشخص شدن مشکلات احتمالی نوزادان و کودکان به شنوایی سنج مراجعه شود. البته احتمال وجود مشکلات جدی شنوایی در دوره کودکی بسیار اندک است. ولی با انجام آزمایش های زودهنگام می توان از سلامت سیستم شنوایی کودک اطمینان حاصل کرد. در صورتی که شنوایی کودکان کنترل نشود، ممکن است مشکلات شنوایی آنها برای مدت طولانی شناسایی نشوند. عدم تشخیص به موقع مشکل شنوایی می تواند بر گفتار، مهارت های اجتماعی، رشد تحصیلی و زبان کودک اثر بگذارد. برخی از علائم نشان می دهند که مشکلاتی در سیستم شنوایی کودک وجود دارد. این نشانه ها شامل کم توجهی یا تمرکز ضعیف کودک، واکنش نشان ندادن به اسم خود، زیاد کردن صدای تلویزیون و رادیو، تلفظ نادرست کلمات و افت تحصیلی و ... می شوند.
مشکلات شنوایی در هر سنی ممکن است ایجاد شوند. افراد به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، کار کردن در محیط های پر سر و صدا، بیماری، مصرف دارو، دلایل ارثی، ضربه به سر و ... دچار اختلال شنوایی می شوند. در این زمان توصیه می شود تا حتما به شنوایی سنج مراجعه کنند. در غیر این صورت، مشکل به وجود آمده در سیستم شنوایی می تواند کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
در شنوایی سنجی ها میزان شنوایی شما را با گذاشتن صداهایی با تن های متفاوت اندازه گیری می کنند . بعضی از شنوایی سنجی ها خود سمعک برای شما دارند و بعضی دیگر باید از جای دیگر سمعک تهیه شود . نتیجه تست های شنوایی سنجی به صورت شنوایی نگاره ثبت می شود . با بررسی این نتایج می توان به میزان کم شنوایی، نوع مشکل و چگونگی آن پی برد.

از ویژگی های مجموعه ما : ارزیابی شنوایی بزرگسالان و کودکان
ساخت قالب ضد آب و ضد صوت
تجویز سمعک هوشمند و نامرئی می باشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی شنوایی سنجی در شیراز تماس بگیرید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۹:۱۶ توسط:fdsasa موضوع: نظرات (0)